PRAVILNIK O POSTUPANJU PO REKLAMACIJI POTROŠAČA ZA ROBU KUPLJENU PUTEM ON LINE PRODAVNICE
Preduzeće Hiposistem d.o.o., Novi Sad, donosi ovaj Pravilnik i njime
definiše postupak resavanja reklamacija potrošača koji je robu kupio putem internet sajta www.hiposanit.rs, a u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača
(Sl.glasnik RS 62/2014).
OSNOVNE ODREDBE
Ovim Pravilnikom određuje se način postupanja i rešavanja reklamacija potrošača u slučaju nesaobraznosti prodate robe.
Hiposistem d.o.o. evidenciju o primljenim reklamacijama vodi na nivou ONLINE prodavnice u elektronskom obliku ili u obliku ukoričene knjige. Ova evidencija sadrži podatke:
– o broju primljenog Zahteva za reklamaciju;
– o podnosiocu reklamacije;
-o datumu prijema reklamacije;
– podatke o robi;
– kratak opis nesaobraznosti;
– zahtev iz reklamacije;
– datum izdavanja potvrde o prijemu reklamacije;
– o odluci o odgovoru potrošaču; -o datumu dostavljanja potrošaču ove odluke;
– o ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač;
– o načinu i datumu rešavanja reklamacije;
– informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.
OVLAŠĆENJA I ODGOVORNOSTI
Za dosledno sprovođenje ovog Pravilnika odgovoran je poslovođa/rukovodilac ONLINE prodavnice te referent za obradu reklamacija.Postupanje suprotno odredbama ovog Pravilnika predstavlja težu povredu radne obaveze u smislu propisa kojima se uređuju radni odnosi.
ZAVRŠNE ODREDBE
Ovaj pravilnik predstavlja opšti akt Preduzeća Hiposistem d.o.o. Novi Sad.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu momentom njegovog potpisivanja od strane direktora, a primenjivaće se na sve reklamacije potrošača koji su robu kupili putem ON LINE prodavnice počev od 01.01.2019. godine.
U Novom Sadu, 31.12.2018.godine.
Hiposistem d.o.o.